Translate

giovedì 26 aprile 2012

What do you know, i'm making bags too, now!

     My latest creation is this lather and fabric bag  which i made in part using my sewing machine and in part sewing it by hand.
      I started shaping the fabric using a special technic called "capitonnè " wich i've recently descovered, and that i find very beautiful and interesting.
     Then i put together the leather bag i had finished and the brown fabric and added a charm i thought i could work.
   And there there was my new bag.




      I plan to create other interesting bags usig the "capitonnè" technic that i hope you'll appreciate. I'll post them as soon as they'll be finished.

16 commenti:

  1. Your creations are beautiful and your blog as well
    good my compliments

    Kiss,Barbara

    http://thefashionmodeblog.blogspot.it/

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Thanke you very much for your appreciations,Barbara. I'm glad you came by and i want to tell you that i like your blog too.I wish you the best and we keep in touch Bye, bye! Hugs...

      Elimina
  2. ai fost foarte inventiva in privinta ei...

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Multumesc!Ma bucur ca place atat de mult aceasta geanta. Am adunat multe aprecieri din partea celor carora am aratat-o.Am multe idei interesante pentru viitoarele genti,care sper sa placa la fel de mult.

      Elimina
  3. Thank you! I appreciate your comment. I'm looking forward to hear from you again. Bye!

    RispondiElimina
  4. Geanta este foarte draguta,si frumoasa. Cum se numeste acest stil de geanta? Mie imi place foarte mult sa fac coliere,bratari si as fi foarte fericita sa colaboram intr-o zi.Iti urez mult succes si sunt nerabdatoare sa-ti vad urmatoarea creatie!

    RispondiElimina
  5. Ar fi o onoare si o foarte mare placere sa colaborez cu tine. Mi-ar placea foarte mult sa se intample si nu e exclus.
    Modul prin care se impleteste materialul se numeste capitonnè. E o tehnica veche folosita la realizarea fotoliilor, canapelelor, etc. Eu am aplicat-o la aceasta geanta impreuna cu o structura de piele. Intentionez sa creez mai multe genti folosind aceasta tehnica pentru ca e minunata. Si mie imi place sa fac bratari, inele, coliere, desi nu am prea mult timp pentru ele. As vrea sa-ti vad creatiile cat mai repede. Pupic!

    RispondiElimina
  6. Mutumesc pentru raspuns! chiar vrei sa iti fac un colier sau o bratara?

    RispondiElimina
  7. Bineinteles ca da! Vreau sa vad ce stii sa faci! Cu prima ocazie am sa-ti trimit perlute colorate speciale pentru bratari si bijuterii in general.

    RispondiElimina
  8. Mi se pare foarte interesant cum e impletit materialul si foarte interesante explicatiile date. Iar accesoriul mi se pare foarte bine ales. E tinereasca si foarte vesela! Bravo!

    RispondiElimina
  9. Multumesc mult pentru aprecieri. Tehnica prin care am impletit materialul e intr-adevar foarte interesanta, si se pot obtine mai multe efecte. Intentionez sa fac mai multe genti cu aceasta tehnica, cat mai diferite intre ele. Apreciez faptul ca imi comentati articolele. O zi buna! Saru'mana!

    RispondiElimina
  10. E o geanta cu atitudine! Cred ca purtand-o nu mai ai nevoie de alt accesoriu. As putea-o numi a geanta-bijutirie. Poti sa te imbraci foarte simplu, geanta te va scoate din anonimat. Felicitari!

    RispondiElimina
  11. Ai incadrat foarte bine situatia. Geanta e destul de indrazneata si iese in evidenta, dar am incercat sa nu exagerez ca sa nu devina obositoare sau vulgara. Oricum, acest tip de creatie ma caracterizeaza foarte mult. Se apropie vertiginos de extravaganta, dar se opreste inainte de a fi complet inghitita de ea. Multumesc pentru comentariu!

    RispondiElimina
  12. Sono d'accordo che questa borsa e speciale. Anche se non e' il mio genere, la trovo squisita! Complimenti ed in bocca al lupo per la tua carriera!

    RispondiElimina
  13. Grazie di cuore! Sei molto gentile. Comunque sto preparando delle belle sorprese che sono sicuro che ti piaceranno moltissimo. Un abbraccio!

    RispondiElimina

Your comments will be most appreciated, so, feel free to express your oppinion. Thank you!